marți, 20 aprilie 2010

Bine v-am gasit, sa va spun cine sunt eu



Dupa cum am spus si in descrierea din dreapta, sunt prieten cu magazinul on-line www.babyfashion.ro.
Magazinul este al lui Alex si Steluta, pe care ii cunoasteti f bine si pe care ii puteti contacta pentru mai multe detalii, daca este nevoie.
El are de toate pentru cei mici: hainute, jucarii, accesorii, diverse articole care sa le ajute pe mamici, cadouri, cele necesare pentru botez, marturii si invitatii la diverse evenimente din viata unui copil, incepand din primele momente.
L-am placut, si am vrut sa va arat si eu ce gasiti la www.babyfashion.ro
O sa postez ofertele lui babyfashion.ro si aici, ca sa le poata vedea cat mai multa lume si sa dea fuguta sa le cumpere.
Daca nu doriti sa primiti aceste articole, va rog sa imi dati un reply cu DEZABONARE si eu va scot din listuta mea.
Sper insa ca o sa va faca placere sa parcurgeti alaturi de noi fascinanta lume a copilariei si va multumesc pentru atentia acordata.
O zi frumoasa in continuare,
Baby Fashion

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu